FC Card Creator 24 för Android

• Säkerhetsstatus

Softonic-recension

FC Kortskapare 24: Fotbollskortsdesign gjort enkelt

Gör dig redo att låta din kreativitet flöda med FC Card Creator 24, det ultimata verktyget för att skapa personliga fotbollskortsdesigner. Med denna senaste uppdatering kan du nu enkelt skapa unika designer genom att lägga till dina egna bilder och anpassa statistik med bara en touch.

Utforska ett brett utbud av alternativ med över 200 nationaliteter och lag inom räckhåll, vilket gör att du kan lyfta din designspel till nya höjder.

Deltag i tre spännande lägen:

• Skaparläge: Enkelt skapa anpassningsbara fotbollskortsdesigner genom att lägga till din bild och justera statistik.
  • Gissa spelaren: Testa din fotbollskunskap genom att identifiera toppfotbollsstjärnor.
  • Gissa laget: Utmana dina lagigenkänningsfärdigheter genom att identifiera klubbar från hela världen.

Spara dina skapelser i galleriet och dela roligt med vänner, vilket gör FC Card Creator 24 till ett måste för fotbollsintresserade!

Finns även på andra plattformar

Program tillgängligt på andra språk

FC Card Creator 24 för Android

• Fri

• På Svenska
  • V 5

(0)
  • Säkerhetsstatus

Användarrecensioner om FC Card Creator 24

Har du provat FC Card Creator 24? Var den första att lämna din åsikt!